ABOUT MY BESTFRIENDS




Aku mempunyai 3orang sahabat yang baik.bagi aku diorang nie yang terbaik lah
Nama diorang HANIEM ALFIE,FATIN AFIFAH dan SITI SHAKONAH…HANIEM ALFIE
Aku suka kawan dengan dia sebab dia nie pemurah,kalau ajak dia pergi MCD
Dia yang selalu belanje kami..hahha baik kan dia ..FATIN AFIFAH pulak aku suka kawan
Dengan dia sebab dia comel,ceria.PALING BESE DIA NI budak HOT bola baling DAERAH MANJUNG
Hhahhah(btw aku tak memilih kawan) SITI SHAKONAH pulak budak paling comel aku penah tengok..
Korang nak tahu kenapa aku suka tengok dia??jengjeng aku suka gigi dia.hahha memeng pelek
Tapi bendanya kenyataan …diorang yang terbaik lah..dan SITI SHAKONAH jugak adalah edola
BOLA BALING aku..aku satu team dengan diorang…yang paling power sekali bila dia shoot
Pehhhh!!!terbaik lah…hebat sekali .hahha….to lah kawan baik aku dan edola aku…
Thanks sudi jadi bff aku … sayang korang lebih

No comments:

Post a Comment